Produkt dnia
Rolki K2 Radical Pro
Rolki K2 Radical Pro
1 199,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Dostawa / Zwroty / Gwarancja

odzież Under Armour

Dostawa

Koszty i warunki dostawy:

Koszt przesyłki na terenie kraju z dostawą w następny dzień roboczy bez podania konkretnej godziny, wynosi 20pln. Jest to specjalna cena promocyjna stosowana dla naszej firmy. W przypadku zmiany stawek, sklep zastrzega sobie możliwość zmiany polityki związanej z kosztem przesyłek.

Koszty dostawy:

Płatność/dostawa          Za pobraniem          Płatność z góry
Kurier DHL/UPS 35 zł 20 zł
Poczta Polska 20 zł 15 zł
Paczkomaty -- 10 zł

 


Przy zamówieniu powyżej 499,99 zł przesyłka gratis!


W przypadku przesyłek ekspresowych (np. dostawa na drugi dzień w podanej godzinie lub dostawa w sobotę) lub innych przesyłek nietypowych, klient dopłaca dodatkowo każdą różnicę pomiędzy standardową stawką a stawką stosowaną dla przesyłki przez niego zamówionej.

Termin dostawy:

Przesyłki wysyłamy firmą kurierską DHL lub UPS. Status przesyłki i miejsce gdzie aktualnie się znajduje można sprawdzić na stronie przewoźnika. Nr listu przewozowego otrzymasz mailowo po dokonaniu wysyłki.

Bezpieczeństwo:

Wszystkie wysyłane kurierem przesyłki są ubezpieczone. Pod dostarczeniu przez kuriera paczki, prosimy o sprawdzenie stanu opakowania produktu. Sprawdź, czy taśmy i plomby oraz pudełko nie są uszkodzone. Jeśli chcesz sprawdzić zawartość opakowania, w przypadku przesyłki za pobraniem kurier może wymagać wpłacenia kwoty pobrania przed otwarciem paczki. W obecności kuriera wyjmij produkt z opakowania i sprawdź, czy on sam nie jest uszkodzony, czy w pudełku są wszystkie wymienione w instrukcji części. Jeżeli znajdziesz jakieś uszkodzenia lub braki, sporządź na miejscu, w obecności kuriera, protokół szkody. Zapisz w nim braki/uszkodzenia, jakie dostrzegłeś, oraz datę i godzinę doręczenia Ci przesyłki przez kuriera.

Przesyłka uszkodzona w transporcie:

Nie przyjmuj takiej przesyłki! Skontaktuj się z naszym konsultantem telefonicznie: , by wspólnie z nami ustalić, kiedy i jak możemy dostarczyć Ci nowy, nieuszkodzony produkt w nieuszkodzonym pudełku.

 

Zwroty/ Reklamacje

W przypadku zwrotu zakupionych w naszym sklepie towarów prosimy o: 

  • wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź mailowy
  • wypełnienie formularza zwrotu - dostępnego tutaj
  • wysyłkę towaru na adres: Kacper Sobczyk "SNandB", ul. Biecka 10, 38-300 Gorlice.


Sklep przyjmuje wyłącznie zwroty towaru nieużywanego, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu. Zwroty wysyłane są na koszt kupującego.

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych na koszt Sklepu, chyba że było to wcześniej ustalone poprzez e-mail lub telefonicznie, bądź wynika z obowiązków wynikających z przepisów prawa.

Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Uprawnienie to jest ograniczone w czasie i przysługuje przez 14 dni  (podstawa prawna: art. 7 ust.1  ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny). Termin ten jest terminem zawitym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.


Ponadto sklep daje Państwu możliwość wymiany nieużywanego towaru na inny ( np. inny rozmiar lub inny model ), klient jednak ponosi w takim przypadku koszty przesyłek związanych z wymianą. Podobnie jak w przypadku zwrotu, także w przypadku wymiany przyjmujemy wyłącznie zwroty towaru nieużywanego, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.

Zwroty środków finansowych realizowane są przez Sklep przelewem bankowym, przekazem pocztowym w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu.

Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy jest dostępne tutaj.


Gwarancja

Sklep oferuje tylko oryginalne produkty najwyższej jakości.
Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, posiadające gwarancję obowiązującą na terenie Polski.

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie objęte są dwuletnią gwarancją od chwili dostarczenia towaru do klienta. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sklep reklamowanego towaru, a o jej wyniku zostaniecie Państwo niezwłocznie poinformowani. Wszelkie informacje dotyczące sposobu przeprowadzania reklamacji mogą Państwo poprzez formularz kontaktowy.

Uwaga:
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją, obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, uszkodzeń mechanicznych i wypadków losowych. Wszelkie informacje dotyczące sposobu przeprowadzania reklamacji mogą Państwo uzyskać u konsultanta.

Jeśli wymiana nie będzie możliwa z powodu braku identycznego towaru w magazynie klient będzie miał możliwość wymiany towaru na podobny bądź też zwrotu gotówki.
W przypadku uznanej reklamacji, Sklep odsyła towar na własny koszt.

Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych wynikających z transportu będą rozpatrywane w obecności kuriera firmy spedycyjnej bądź przedstawiciela, a spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego będzie warunkiem rozpatrzenia reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl