Produkt dnia
Rolki K2 Radical Pro
Rolki K2 Radical Pro
1 199,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

W przypadku reklamacji na zakupione w naszym sklepie towary prosimy o odesłanie wadliwego produktu na adres: Kacper Sobczyk "SNandB", ul. Biecka 10, 38-300 Gorlice, z dopiskiem „reklamacja” po wcześniejszym kontakcie telefonicznym bądź mailowym.

Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dołączenie do przesyłki paragonu lub faktury potwierdzających zakup.
Reklamacje wysyłane są na Państwa koszt.
 

Sklep oferuje tylko oryginalne produkty najwyższej jakości.
Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, posiadające gwarancję obowiązującą na terenie Polski.

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie objęte są dwuletnią gwarancją od chwili dostarczenia towaru do klienta. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sklep reklamowanego towaru, a o jej wyniku zostaniecie Państwo niezwłocznie poinformowani. Wszelkie informacje dotyczące sposobu przeprowadzania reklamacji mogą Państwo poprzez formularz kontaktowy.

Uwaga:
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją, obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, uszkodzeń mechanicznych i wypadków losowych. Wszelkie informacje dotyczące sposobu przeprowadzania reklamacji mogą Państwo uzyskać u konsultanta.

Jeśli wymiana nie będzie możliwa z powodu braku identycznego towaru w magazynie klient będzie miał możliwość wymiany towaru na podobny bądź też zwrotu gotówki.
W przypadku uznanej reklamacji, Sklep odsyła towar na własny koszt.

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych na koszt Sklepu, chyba że było to wcześniej ustalone poprzez e-mail lub telefonicznie, bądź wynika z obowiązków wynikających z przepisów prawa.

Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych wynikających z transportu będą rozpatrywane w obecności kuriera firmy spedycyjnej bądź przedstawiciela, a spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego będzie warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
 

Zwroty towaru:

Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Uprawnienie to jest ograniczone w czasie i przysługuje przez 10 dni  (podstawa prawna: art. 7 ust.1  ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny). Termin ten jest terminem zawitym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. W powyższym przypadku, Klient powinien:

  •    złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem ww. terminu (w formie: pisemnej),
  •    wysłać / dostarczyć towar na własny koszt na adres:

Kacper Sobczyk "SNandB", ul. Biecka 10, 38-300 Gorlice,

 

Zwroty pieniędzy realizowane są przez Sklep przelewem bankowym, przekazem pocztowym w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu.


Sklep przyjmuje wyłącznie zwroty towaru nieużywanego, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.

Ponadto sklep daje Państwu możliwość wymiany nieużywanego towaru na inny ( np. inny rozmiar lub inny model ), klient jednak ponosi w takim przypadku koszty przesyłek związanych z wymianą. Podobnie jak w przypadku zwrotu, także w przypadku wymiany przyjmujemy wyłącznie zwroty towaru nieużywanego, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl